Historia pewnej piosenki
 Oceń wpis
   

O internetowej burzy, dotyczącej teledysku nagranego przez pracowników sieci Auchan, piszę na stronach serwisu epr.pl: ZAKAZANA PIOSENKA Z AUCHAN. Trochę inne spojrzenie na ważną dla wielu firm kwestię.  

 

Komentarze (1)
Zapowiadana analiza strategii wizerunkowej ZUS
 Oceń wpis
   

Na stronach portalu epr.pl ukazał się mój felieton poświęcony prowadzonej przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych intensywnej komunikacji w internecie:

ZUS stawia na otwartą komunikację.

Zapraszam!

Komentarze (0)
Wzbierający nurt
 Oceń wpis
   

Czym jest? Jakie niesie zagrożenia? Jak się do niego włączyć i jak na nim skorzystać? Zapraszam do lektury mojej analizy ERA WZBIERAJĄCEGO NURTU w serwisie epr.pl.

Komentarze (2)
1 | 2 | 3 | 4 |




           
           

Najnowsze komentarze
2014-01-06 19:40
najlepszeprezenty.com.pl:
PR firm farmaceutycznych
:)
2013-11-21 19:26
artes liberales:
ZUS zmienia wizerunek
Panie Radosławie, spośród 6 kanałów, 3 to jedynie zapowiedzi. Nie musimy wierzyć w zapowiedzi,[...]
2012-05-22 00:46
mbiznes konto:
Firma społecznie odpowiedzialna
Niestety dzisiaj wiekszosc firm nie jest.