Historia pewnej piosenki
 Oceń wpis
   

O internetowej burzy, dotyczącej teledysku nagranego przez pracowników sieci Auchan, piszę na stronach serwisu epr.pl: ZAKAZANA PIOSENKA Z AUCHAN. Trochę inne spojrzenie na ważną dla wielu firm kwestię.  

 

Komentarze (1)
Zapowiadana analiza strategii wizerunkowej ZUS
 Oceń wpis
   

Na stronach portalu epr.pl ukazał się mój felieton poświęcony prowadzonej przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych intensywnej komunikacji w internecie:

ZUS stawia na otwartą komunikację.

Zapraszam!

Komentarze (0)
Premier blipuje
 Oceń wpis
   

… a właściwie jego urząd w postaci Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Otóż KPRM ruszyła na podbój Internetu. Wczoraj rano zaczęła korzystać z mikroblogów: Blipa i Twittera. Premier ma również własny kanał na YouTube. Zamieszczane są tam nagrania konferencji prasowych (można je też oglądać na odnowionej stronie internetowej www.premier.gov.pl). Ma także profil na Facebooku.

Czyżby nasza polityka wkroczyła w erę Obama 2.0? Jeszcze za wcześnie, by to stwierdzić. Można jednak śmiało powiedzieć, że zmierza w tym kierunku. Niewątpliwie jest to dobry krok naprzód. Coraz więcej instytucji rozumie, że posiadanie własnych mediów stanie się za jakiś czas standardem, jeśli nie koniecznością. Bezpośrednia komunikacja z wyborcami jest szansą na zdobycie przewagi konkurencyjnej. A już na pewno pozycji pioniera. Działania Kancelarii spotkały się ze sporym zainteresowaniem. Wpisy na Blipie zaczęło w ciągu kilkunastu godzin obserwować 165 osób (na Twitterze - 99), a na Facebooku premier dorobił się ponad trzystu "znajomych". 

Z tego, co widzę, to komunikacja prowadzona jest na razie jednostronnie. Podawane są informacje o działaniach premiera. Dzisiaj były to spotkania z dziennikarzami. Mimo, że kilku internautów zwróciło się z pytaniami, to nie doczekali się odpowiedzi. Miejmy nadzieję, że jest to tylko przejściowa sytuacja. Istotą tych narzędzi jest właśnie bezpośredni kontakt i wymiana zdań. Czy za tym przykładem pójdą inne urzędy? Czy będziemy mogli śledzić poczynania poszczególnych ministrów (jak dotąd podobne działania prowadzi MSZ)? Internet pokaże...

 

Komentarze (4)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |




           
           

Najnowsze komentarze
2014-01-06 19:40
najlepszeprezenty.com.pl:
PR firm farmaceutycznych
:)
2013-11-21 19:26
artes liberales:
ZUS zmienia wizerunek
Panie Radosławie, spośród 6 kanałów, 3 to jedynie zapowiedzi. Nie musimy wierzyć w zapowiedzi,[...]
2012-05-22 00:46
mbiznes konto:
Firma społecznie odpowiedzialna
Niestety dzisiaj wiekszosc firm nie jest.